Εφαρμογή των αρχών του “Marketing” στο Super Market “MARKET IN”

Στα πλαίσια του μαθήματος “MARKETING” οι σπουδαστές της ειδικότητας “ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ – ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ” του ΔΙΕΚ Έδεσσας, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Super Market “MARKET-IN”, με στόχο να έρθουν σε άμεση επαφή με θέματα που αφορούν τα 4 “p” του marketing (προϊόν, τιμή, αγορά, προώθηση) αλλά και με γενικότερες έννοιες όπως η συσκευασία και η ετικέτα του προϊόντος, η διανομή, η τιμολογιακή πολιτική και άλλα ενδιαφέροντα θέματα αναφορικά με τον ρόλο του marketing στην σύγχρονη οικονομία. Ευχαριστούμε θερμά την γνωστή αλυσίδα Super Market και ιδιαίτερα τον εκπρόσωπό της κ. Βαταντζή Χρήστο (παλαιός σπουδαστής του ΔΙΕΚ Έδεσσας) ο οποίος μας υποδέχτηκε εγκάρδια και απάντησε με υπομονή στον καταιγισμό των ερωτήσεων που υποβλήθηκαν από τους καταρτιζόμενους. Πολλά συγχαρητήρια και στην εκπαιδεύτρια κ. Σαμάντη Σοφία για την διοργάνωση της βιωματικής αυτής δράσης.

Αφήστε μια απάντηση